Ripple (XRP) wil dat beleggers investeren in Liquidity Hub
Aangezien cryptocurrency de mainstream-adoptie bereikt, is Ripple van mening dat bedrijven moeten investeren in liquiditeitsoplossingen die inspelen op de behoeften van de klant. Van 24/7/365 uptime tot het elimineren van voorfinancieringsvereisten, Ripple Liquidity Hub zal die alles-in-één oplossing zijn.
Er is dus veel nadruk op "Liquidity Solutions die inspelen op de behoeften van de klant."
Het is een algemeen aanvaarde opvatting dat: "Als we geld net zo gemakkelijk zouden kunnen verzenden als e-mails en sms'en, dan zou er zoveel meer liquide geld zijn. En om nog maar te zwijgen over het feit dat het geen $ 100+ zou moeten kosten om geld over te maken naar andere landen.
Dus, hoe doen bedrijven tegenwoordig transacties met cryptocurrencies? Fintech-bedrijven zoals PayPal, Robinhood en vele anderen staan het kopen, verkopen en vasthouden van cryptocurrencies al toe door de respectieve diensten op de platforms te faciliteren.
Cash App van Square heeft bijvoorbeeld miljarden dollars aan inkomsten verdiend door hun klanten toegang tot crypto te bieden. Hetzelfde geldt voor PayPal. Er zijn zelfs bedrijven die crypto aanbieden als onderdeel van hun loyaliteitsprogramma's.
Gigantische bedrijven zoals Tesla, Square, KPMG en Massachusetts Mutual houden allemaal cryptocurrencies op hun balans om hun beleggingsportefeuille te diversifiëren.
Turbo Tax heeft het onlangs voor beleggers mogelijk gemaakt om hun belastingteruggave te investeren in de cryptocurrency-ruimte.
Dit is slechts een indicatie van het feit dat meer bedrijven cryptocurrencies zullen accepteren en distribueren. Verschillende financiële instellingen beginnen te onderzoeken of ze cryptocurrencies in hun beleggingsportefeuille moeten opnemen.
Bedrijven zijn geïnteresseerd in nieuwere vormen van digitale activa zoals digitale valuta's van de centrale bank en niet-vervangbare tokens als onderdeel van het ontsluiten van nieuwe kapitaal- en liquiditeitspools.
In navolging van al deze evolutionaire aspecten van de acceptatie van cryptocurrency, is Ripple van mening dat voor bedrijven om cryptocurrencies in het bedrijfsleven te gebruiken op een manier die bruikbaar is in de mainstream, er meer acceptatie door bedrijven moet zijn. Organisaties zullen meer controle hebben over cryptocurrency-transacties door te voorzien in eenvoudige en veilige realtime geldoverdrachten.
Ripple heeft opnieuw gewezen op het belang van toegang tot een provider op ondernemingsniveau. Dit komt omdat met een toename van de acceptatie van cryptocurrency-adoptie, zakelijke transacties liquiditeit in cryptocurrency nodig hebben. Dit is van cruciaal belang om te zorgen voor realtime transacties met minimale requotes of slippage en tegelijkertijd om te voldoen aan de hoge wettelijke nalevings- en beveiligingsnormen.
Verder zal de volgende grote evolutie van cryptocurrency-oplossingen voor hun klanten van fintech-bedrijven interoperabiliteit met elkaar zijn, die op zijn beurt liquiditeit nodig zal hebben, waarvoor liquiditeitsverschaffers op ondernemingsniveau essentieel en onmisbaar worden. Ripple Liquidity Hub belooft ook inkomstenstromen voor bedrijven, die zorgen voor liquiditeit.
Weergaven posten:
5
Er is dus veel nadruk op "Liquidity Solutions die inspelen op de behoeften van de klant."
Het is een algemeen aanvaarde opvatting dat: "Als we geld net zo gemakkelijk zouden kunnen verzenden als e-mails en sms'en, dan zou er zoveel meer liquide geld zijn. En om nog maar te zwijgen over het feit dat het geen $ 100+ zou moeten kosten om geld over te maken naar andere landen.
Dus, hoe doen bedrijven tegenwoordig transacties met cryptocurrencies? Fintech-bedrijven zoals PayPal, Robinhood en vele anderen staan het kopen, verkopen en vasthouden van cryptocurrencies al toe door de respectieve diensten op de platforms te faciliteren.
Cash App van Square heeft bijvoorbeeld miljarden dollars aan inkomsten verdiend door hun klanten toegang tot crypto te bieden. Hetzelfde geldt voor PayPal. Er zijn zelfs bedrijven die crypto aanbieden als onderdeel van hun loyaliteitsprogramma's.
Gigantische bedrijven zoals Tesla, Square, KPMG en Massachusetts Mutual houden allemaal cryptocurrencies op hun balans om hun beleggingsportefeuille te diversifiëren.
Turbo Tax heeft het onlangs voor beleggers mogelijk gemaakt om hun belastingteruggave te investeren in de cryptocurrency-ruimte.
Dit is slechts een indicatie van het feit dat meer bedrijven cryptocurrencies zullen accepteren en distribueren. Verschillende financiële instellingen beginnen te onderzoeken of ze cryptocurrencies in hun beleggingsportefeuille moeten opnemen.
Bedrijven zijn geïnteresseerd in nieuwere vormen van digitale activa zoals digitale valuta's van de centrale bank en niet-vervangbare tokens als onderdeel van het ontsluiten van nieuwe kapitaal- en liquiditeitspools.
In navolging van al deze evolutionaire aspecten van de acceptatie van cryptocurrency, is Ripple van mening dat voor bedrijven om cryptocurrencies in het bedrijfsleven te gebruiken op een manier die bruikbaar is in de mainstream, er meer acceptatie door bedrijven moet zijn. Organisaties zullen meer controle hebben over cryptocurrency-transacties door te voorzien in eenvoudige en veilige realtime geldoverdrachten.
Ripple heeft opnieuw gewezen op het belang van toegang tot een provider op ondernemingsniveau. Dit komt omdat met een toename van de acceptatie van cryptocurrency-adoptie, zakelijke transacties liquiditeit in cryptocurrency nodig hebben. Dit is van cruciaal belang om te zorgen voor realtime transacties met minimale requotes of slippage en tegelijkertijd om te voldoen aan de hoge wettelijke nalevings- en beveiligingsnormen.
Verder zal de volgende grote evolutie van cryptocurrency-oplossingen voor hun klanten van fintech-bedrijven interoperabiliteit met elkaar zijn, die op zijn beurt liquiditeit nodig zal hebben, waarvoor liquiditeitsverschaffers op ondernemingsniveau essentieel en onmisbaar worden. Ripple Liquidity Hub belooft ook inkomstenstromen voor bedrijven, die zorgen voor liquiditeit.
Weergaven posten:
5