Scarlet Grimoire werkt samen met Polygon Studios

Scarlet Grimoire werkt samen met Polygon Studios
Scarlet Grimoire is ontwikkeld door de toonaangevende game-engine Unreal Engine 5 en de zelfontwikkelde gedecentraliseerde cloud "Nebula Cloud System", wat absoluut een metavers donker paard van dit jaar is.

gesponsord






















gesponsord


Scarlet Grimoire is de eerste Web3 Action Battle Royale MOBA-game onder het Metaverse-infrastructuurplatform "Cateverse", in een strategisch partnerschap met Polygon en gefinancierd door Polygon Studio, Collinstar andere investeringsmaatschappijen.

gesponsord










gesponsord



Over Scarlet Grimoire


Scarlet Grimoire is de eerste game onder Cateverse en richt zich op het werken met een echte MOBA-game.


Spelers moeten niet alleen werken aan uitrustingsniveau en karakterstatus, maar moeten ook vaardigheden oefenen om vaardigheden te voorspellen, schade te berekenen, vaardigheden te ontwijken en meer.


Spelers kunnen ook samenwerken met andere spelers in een groep van maximaal 4 en vechten met andere squadrons. Spelers kunnen chatten en plezier hebben met hun vrienden of zelfs vreemden op een grote kaart.


Door deel te nemen en elke wedstrijd te winnen, ontvangen spelers symbolische beloningen. Spelers kunnen tokens uitgeven aan meer personages, betere uitrustingen, aangepaste items en meer om te verkennen. Het wordt een echt spel in de Web3-markt.



Wat maakt Scarlet Grimoire zo anders? Het helpt Cateverse ook de door Cateverse zelf ontwikkelde gedecentraliseerde cloud "Nebula Cloud System" om de eerste tests op het publiek uit te voeren.


Met Nebula Cloud System kan elke individuele computereigenaar zijn inactieve CPU/GPU leveren om games te hosten, pixelstreaming voor cloudgaming, rendertaken uit te voeren en meer.


Spelers die de governance-token SGF bezitten, krijgen ook projectie-air-drop-beloningen.



Details over Nebula Cloud System


Er zijn twee belangrijke onderdelen van cloudservice die in de huidige en toekomstige toekomst worden uitgevoerd.


Een daarvan is functionaliteit, we geloven dat toekomstige Gamefi-projecten meer game-gedreven zullen worden. Er zullen drie delen zijn, de graphic, de match en de economie.


Matchmaking- en gamesessie-hostingservices hebben al een belangrijke rol gespeeld in Web2.0-games en zullen zeker een belangrijke rol gaan spelen in de toekomstige Gamefi-projecten.


Onze gedecentraliseerde CPU-cloudservice vervult deze rol. We kunnen mensen helpen om de beste match te vinden met de beste pinwaarde op basis van de CPU-serviceprovider.


Het andere aspect zijn de graphics. We weten dat om een ​​Gamefi-project langer te laten leven, het project niet alleen een geweldig financieel model moet hebben, maar ook betere graphics moet bieden.


We hebben ook overwogen dat niet iedereen een geweldige grafische kaart heeft en dat de prijs voor een fatsoenlijke grafische kaart duur is. Onze gedecentraliseerde GPU-service helpt mensen pixel-steaming te maken voor cloudgaming.


We willen dat iedereen kan deelnemen aan het project.


Zoals hierboven vermeld, zullen CPU/GPU-providers tokens worden beloond en zullen de eigenaren van governance-tokens in de toekomst ook token-beloningen voor projectie-hosting ontvangen.


Toekomstige tool voor het maken van content voor co-work


We weten dat samenwerken aan content de kern is van Web3.0. We werken momenteel ook aan de maker van de game "N.A.C.C (Native Automate Content Creator)" en de personage-maker "Meta Me".


Meta Me zal degene zijn die spelerspersonages digitaliseert als NFT. Spelers hoeven niet te weten hoe ze 3D-modellen moeten maken in Blender of Maya, ze kunnen gewoon knoppen in de app aanpassen en vervolgens direct minten als NFT.


Er zullen meer dan 60 delen van het lichaam en gezicht zijn die spelers kunnen aanpassen, zodat jij je eigen uniekheid bezit. Het staat ook kledingontwerp en NFT-munten toe.



Meta Me maakt ook gebruik van AI-technologie die is geïntegreerd met ons getrainde model en voorgetrainde model om menselijke poses en gezichten vast te leggen en deze vervolgens om te zetten in karakteranimaties.


Spelers kunnen het ook thuis doen met hun eigen camera. Alle pose- en gezichtsanimaties kunnen ook als NFT worden geslagen en via onze marktplaats worden verhandeld.


Wat nog belangrijker is, met onze technologie zal er niet meer gesprongen worden tussen apps en webbrowsers voor Metamasks. Ondertussen kunnen alle NFT's die door Meta Me zijn gemaakt, worden verhandeld en gebruikt in al onze games die binnenkort verschijnen.



N.A.C.C, onze belangrijkste editor, is van plan de eerste game-editor uit te brengen waarmee spelers hun eigen action battle royale-game kunnen maken.


Spelers mogen personages gebruiken die ze hebben gemaakt via Meta Me en materialen, inclusief die we hebben geleverd en geïmporteerd uit andere 3D-ontwerptools.


Naarmate we ons verder ontwikkelen, gaan we meer spelmodi uitbrengen, zoals schietspellen, rouge-lite-spellen, simulatiespellen enzovoort om Gamefi Metaverse te verbeteren.



Ons team


Wij zijn een internationaal team met verschillende culturen. Onze teamleden komen voornamelijk uit Noord-Amerika, Singapore.


Ons team telt nog 60 fulltime medewerkers en de meesten van ons hebben een zeer sterke technische achtergrond. We hebben ex-Google- en ex-Amazon-ingenieurs die werken aan infrastructuurontwikkeling.


Evenals ex-Tencent en ex-NetEase-ingenieurs die aan game-ontwikkeling werken. We hebben ook veel cryptomarketing- en operatietalenten die voor enkele grote crypto-uitwisselingsplatforms hebben gewerkt.


Vrijwaring

Alle informatie op onze website is te goeder trouw en uitsluitend voor algemene informatiedoeleinden gepubliceerd. Elke actie die de lezer onderneemt op basis van de informatie op onze website is strikt op eigen risico.