People of Crypto Lab (POC) en The Sandbox lanceren de allereerste Metaverse Diversity, Equity and Inclusivity Hub, The Valley of Belonging, tijdens Pride Month
Het innovatielab wil de volgende golf van consumenten aan boord brengen door cultuur en crypto te overbruggen en de eerste #MetaPride te introduceren in samenwerking met NYX Professional Makeup
NEW YORK & PARIJS--(BUSINESS WIRE)--The Sandbox, een toonaangevende gedecentraliseerde gaming-metaverse en dochteronderneming van Animoca Brands, zal samenwerken met het onlangs gelanceerde People of Crypto Lab (POC) in de Valley of Belonging, de allereerste diversiteit, gelijkheid en inclusiviteitshub in de metaverse. De nieuwe hub wordt op 24 juni 2022 gelanceerd tijdens een speciaal Belonging Week-evenement waar The Sandbox voorafgaand aan het Alpha-seizoen 3 wordt geopend om onze verschillen te vieren en het belang van een rechtvaardig Web3 opnieuw te bevestigen. POC streeft ernaar een 'cultuurvers' op te bouwen en tegelijkertijd te investeren in en het versterken van makers en gemeenschappen met diverse verhalen, teams en projecten die zwarte en bruine vrouwen, gekleurde mensen en LGBTQIA+-makers, ontwikkelaars en merken vertegenwoordigen.
POC zal merken aan boord brengen om metaverse projecten en bewegingen op te bouwen die cultureel bewustzijn en educatie stimuleren. In een metaverse primeur zal de wereldwijde cosmetica-krachtpatser NYX Professional Makeup het eerste cosmeticamerk zijn dat in The Sandbox integreert en een nieuwe golf van consumentenintroductie en -educatie in Web3 in gang zet via #MetaPride. NYX Cosmetics en POC Lab vieren Pride Month en benadrukken dat make-up geen geslacht heeft via een niet-binaire NFT-avatarcollectie met voxelized make-uplooks voor elke groep die wordt vertegenwoordigd in de Progress Pride-vlag. De 8.430 avatar NFT-drop, die op 17 juni wordt uitgebracht, is representatief voor de geschatte 84,3% wereldwijde meerderheidsbevolking van gekleurde gemeenschappen en LGBTQIA+. In een van de meest diverse collecties die beschikbaar zijn, zullen avatarkenmerken meer dan 36 huidskleuren bevatten, elke etniciteit, seksuele geaardheid en geslachtsidentificatie, waarbij we onze verschillen vieren, variërend van verschillende vaardigheden zoals prothetische ledematen tot culturele identificatiemiddelen zoals de hijab. NYX Professional Makeup doneert 100% van de opbrengst van de verkoop van de avatar NFT's aan het Los Angeles LGBT Center, voor een bedrag van $50.000.
"Gezien het huidige klimaat van toenemende discriminatie van LGBTQIA+ en andere minderheden, is er nooit een belangrijker moment geweest om een veilige ruimte te bouwen die iedereen verwelkomt", zegt Akbar Hamid, de homo- en Zuid-Aziatische medeoprichter van POC Lab. “Als iemand die mijn echte identiteit heeft moeten verbergen, wil ik Web3 helpen bouwen om gemarginaliseerde gemeenschappen het gevoel te geven vertegenwoordigd te zijn en niet achtergelaten te worden. We zijn er trots op NYX Cosmetics als partner te hebben die onze missie deelt.”
Ontworpen door de beste game-ontwikkelaar Hermit Crab Studio, brengt POC verbeeldingskracht, verwondering, creativiteit en vrijheid van zelfexpressie naar zijn magische herinterpretatie van een diversiteit, gelijkheid en inclusiviteitscentrum als een kleurrijke 'Valley of Belonging'. Bezoekers zijn vrij om te zijn wie ze willen, toegang te krijgen tot een veilige ruimte en 365 dagen per jaar trots te vieren, waar ter wereld ze zich ook bevinden. POC Lab zal niet-spelerpersonages (NPC's) van Drag Queen bevatten, evenals NPC's in rolstoelen die spelers door de game-ervaring leiden.
“Wij geloven dat Web3 alleen kan schalen als diversiteit en inclusie geworteld zijn in het fundament van wat er wordt gebouwd. Zwarte en bruine vrouwen, gekleurde mensen en LGBTQIA+ hebben een enorme gecombineerde koopkracht en een ongekende culturele invloed”, zegt Simone Berry, de zwarte en neurodiverse mede-oprichter van POC Lab. "Cultuur stimuleert handel, daarom moeten we deze gemeenschappen actief opleiden en aan boord brengen om een rechtvaardige, winstgevende toekomst voor Web3 te verzekeren."
"Onze visie voor The Sandbox metaverse is om een continue gedeelde digitale ruimte te creëren waar werelden en merken botsen om regenboogkleurige magie te creëren waarin iedereen wordt uitgenodigd om deel te nemen, betrokken te zijn, te creëren en te spelen", zegt Sebastien Borget, COO en co- oprichter van De Zandbak. “Diversiteit, rechtvaardigheid en inclusie zijn essentieel in een echt open metaverse. We zijn er trots op samen te werken met POC Lab om #MetaPride tot leven te brengen. In plaats van de vooroordelen en ongelijkheid van de echte wereld na te bootsen, moet de metaverse barrières doorbreken en een inclusieve, gastvrije wereldwijde gemeenschap smeden.”
De Sandbox 'Belonging Week' omvat extra gemeenschappen die trots vieren, waaronder MetaPride Land, World of Women (WoW), Blond:ish en meer.
Link naar persitems, waaronder in-game afbeeldingen, videotrailer en avatarbeelden.
Over mensen van Crypto Lab
People of Crypto Lab (POC) is een creatieve en innovatiehub die zich toelegt op het vergroten van diversiteit, participatie en vertegenwoordiging in Web3 met de missie om de metaversale blauwdruk voor inclusie te bouwen en zwarte en bruine vrouwen, BIPOC, LGBTQIA+ en andersvaliden te versterken. POC is er vast van overtuigd dat Web3 alleen kan schalen als diversiteit en inclusie geworteld zijn in het fundament van wat er wordt gebouwd. POC streeft ernaar blockchain-agnostisch te blijven en onpartijdige use-cases te creëren voor interoperabiliteit met meerdere ketens. POC Lab is opgericht door de toonaangevende Web3 creatieve communicatiestrateeg en homoseksuele Zuid-Aziatische moslim, Akbar Hamid, en zwarte en neurodiverse Web3 degen en voormalig modeproductontwerper, Simone Berry. Belangrijke adviseurs zijn onder meer leiders van The Sandbox, Animoca Brands, Polygon Studios, WAX, Borderless Capital, Deadfellaz en meer. People of Crypto Lab zet zich in voor het verbeteren van de samenleving door middel van crypto-activisme, vertegenwoordiging en gelijke kansen voor iedereen. Ga voor meer informatie naar https://www.peopleofcrypto.io/ en volg ons op Twitter, Instagram en Discord.
Over de zandbak
The Sandbox, een dochteronderneming van Animoca Brands, is een van de gedecentraliseerde virtuele werelden die de recente groei van de vraag naar virtueel onroerend goed heeft aangewakkerd door middel van partnerschappen met grote IP's en merken, waaronder Warner Music Group, Ubisoft, The Rabbids, Gucci Vault, The Walking Dead, Snoop Dogg, Adidas, Deadmau5, Steve Aoki, Richie Hawtin, The Smurfs, Troetelbeertjes, Atari, ZEPETO, CryptoKitties en meer. Voortbouwend op bestaande IP met meer dan 40 miljoen wereldwijde installaties op mobiel, biedt The Sandbox metaverse spelers en makers een gedecentraliseerd en intuïtief platform om meeslepende 3D-werelden en game-ervaringen te creëren en om hun creaties veilig op te slaan, te verhandelen en er geld mee te verdienen. Ga voor meer informatie naar www.sandbox.game en volg de regelmatige updates op Twitter, Medium en Discord.
Over Animoca-merken
Animoca Brands, een Deloitte Tech Fast-winnaar en gerangschikt in de Financial Times-lijst van snelgroeiende bedrijven in Azië-Pacific 2021, is een leider in digitaal entertainment, blockchain en gamification die werkt aan het bevorderen van digitale eigendomsrechten. Het ontwikkelt en publiceert een brede productportfolio, waaronder de REVV-token en SAND-token; originele games, waaronder The Sandbox, Crazy Kings en Crazy Defense Heroes; en producten die gebruikmaken van populaire intellectuele eigendommen, waaronder Disney, WWE, Snoop Dogg, The Walking Dead, Power Rangers, MotoGP™ en Formula E. Het bedrijf heeft meerdere dochterondernemingen, waaronder The Sandbox, Blowfish Studios, Quidd, GAMEE, nWay, Pixowl, Forj , Lympo, Grease Monkey Games en Eden Games. Animoca Brands heeft een groeiende portefeuille van meer dan 200 investeringen in NFT-gerelateerde bedrijven en gedecentraliseerde projecten die bijdragen aan de opbouw van de open metaverse, waaronder Axie Infinity, OpenSea, Dapper Labs (NBA Top Shot), Yield Guild Games, Harmony, Alien Worlds , Star Atlas en anderen. Ga voor meer informatie naar www.animocabrands.com of volg op Twitter of Facebook.
Over NYX Professional Makeup
NYX Professional Makeup is een modern, digitaal native make-upmerk dat voorop loopt in de opkomende beautytrends van vandaag. NYX Professional Makeup, een leider in de wereldwijde kleurcosmetica-industrie, is een betaalbare professionele make-uplijn met elke tint, kleur en tool die nodig is om make-upkunst op elk niveau te creëren. NYX Professional Makeup is geworteld in een professionele artistieke erfenis en kan bogen op een succesvolle multi-channel benadering in de voorhoede van digitale en retail. NYX Professional Makeup, een pionier op het gebied van sociale media, is een van de meest invloedrijke en best beoordeelde merken en wordt gevolgd door topbeautyvloggers, Instagram-sterren en hun miljoenen fans. Hoewel het hoofdkantoor in het hart van Los Angeles ligt, is NYX Professional Makeup een wereldwijd merk dat beschikbaar is in meer dan 70 landen bij duizenden retailers, bestaande uit gespecialiseerde schoonheids- en modewinkels, vrijstaande winkels en winkels voor schoonheidsproducten, evenals op www.nyxcosmetics.com .
Over Heremietkreeften Game Studio
Hermit Crab is een Braziliaanse gamestudio die meeslepende ervaringen in games ontwikkelt voor grote sportmerken van wereldklasse. Hermit Crab bouwt sinds 2016 aan gamewerelden en werkt samen met merken als Paris Saint-Germain, Arsenal FC, Manchester City, Benfica en anderen voor een nieuw publiek wereldwijd. Met een sterke aanwezigheid op gameplatforms in de metaverse zoals The Sandbox, brengt onze studio unieke IP's en communities naar deze platforms die zich richten op het leveren van waarde en verantwoord entertainment. Leer ons kennen op social media: @hermitcrabstudio.
Contacten
druk op
Shirley Cedeno, accountmanager
(E): shirley@the5thcolumnpr.com
(T): 305.713.5067
NEW YORK & PARIJS--(BUSINESS WIRE)--The Sandbox, een toonaangevende gedecentraliseerde gaming-metaverse en dochteronderneming van Animoca Brands, zal samenwerken met het onlangs gelanceerde People of Crypto Lab (POC) in de Valley of Belonging, de allereerste diversiteit, gelijkheid en inclusiviteitshub in de metaverse. De nieuwe hub wordt op 24 juni 2022 gelanceerd tijdens een speciaal Belonging Week-evenement waar The Sandbox voorafgaand aan het Alpha-seizoen 3 wordt geopend om onze verschillen te vieren en het belang van een rechtvaardig Web3 opnieuw te bevestigen. POC streeft ernaar een 'cultuurvers' op te bouwen en tegelijkertijd te investeren in en het versterken van makers en gemeenschappen met diverse verhalen, teams en projecten die zwarte en bruine vrouwen, gekleurde mensen en LGBTQIA+-makers, ontwikkelaars en merken vertegenwoordigen.
POC zal merken aan boord brengen om metaverse projecten en bewegingen op te bouwen die cultureel bewustzijn en educatie stimuleren. In een metaverse primeur zal de wereldwijde cosmetica-krachtpatser NYX Professional Makeup het eerste cosmeticamerk zijn dat in The Sandbox integreert en een nieuwe golf van consumentenintroductie en -educatie in Web3 in gang zet via #MetaPride. NYX Cosmetics en POC Lab vieren Pride Month en benadrukken dat make-up geen geslacht heeft via een niet-binaire NFT-avatarcollectie met voxelized make-uplooks voor elke groep die wordt vertegenwoordigd in de Progress Pride-vlag. De 8.430 avatar NFT-drop, die op 17 juni wordt uitgebracht, is representatief voor de geschatte 84,3% wereldwijde meerderheidsbevolking van gekleurde gemeenschappen en LGBTQIA+. In een van de meest diverse collecties die beschikbaar zijn, zullen avatarkenmerken meer dan 36 huidskleuren bevatten, elke etniciteit, seksuele geaardheid en geslachtsidentificatie, waarbij we onze verschillen vieren, variërend van verschillende vaardigheden zoals prothetische ledematen tot culturele identificatiemiddelen zoals de hijab. NYX Professional Makeup doneert 100% van de opbrengst van de verkoop van de avatar NFT's aan het Los Angeles LGBT Center, voor een bedrag van $50.000.
"Gezien het huidige klimaat van toenemende discriminatie van LGBTQIA+ en andere minderheden, is er nooit een belangrijker moment geweest om een veilige ruimte te bouwen die iedereen verwelkomt", zegt Akbar Hamid, de homo- en Zuid-Aziatische medeoprichter van POC Lab. “Als iemand die mijn echte identiteit heeft moeten verbergen, wil ik Web3 helpen bouwen om gemarginaliseerde gemeenschappen het gevoel te geven vertegenwoordigd te zijn en niet achtergelaten te worden. We zijn er trots op NYX Cosmetics als partner te hebben die onze missie deelt.”
Ontworpen door de beste game-ontwikkelaar Hermit Crab Studio, brengt POC verbeeldingskracht, verwondering, creativiteit en vrijheid van zelfexpressie naar zijn magische herinterpretatie van een diversiteit, gelijkheid en inclusiviteitscentrum als een kleurrijke 'Valley of Belonging'. Bezoekers zijn vrij om te zijn wie ze willen, toegang te krijgen tot een veilige ruimte en 365 dagen per jaar trots te vieren, waar ter wereld ze zich ook bevinden. POC Lab zal niet-spelerpersonages (NPC's) van Drag Queen bevatten, evenals NPC's in rolstoelen die spelers door de game-ervaring leiden.
“Wij geloven dat Web3 alleen kan schalen als diversiteit en inclusie geworteld zijn in het fundament van wat er wordt gebouwd. Zwarte en bruine vrouwen, gekleurde mensen en LGBTQIA+ hebben een enorme gecombineerde koopkracht en een ongekende culturele invloed”, zegt Simone Berry, de zwarte en neurodiverse mede-oprichter van POC Lab. "Cultuur stimuleert handel, daarom moeten we deze gemeenschappen actief opleiden en aan boord brengen om een rechtvaardige, winstgevende toekomst voor Web3 te verzekeren."
"Onze visie voor The Sandbox metaverse is om een continue gedeelde digitale ruimte te creëren waar werelden en merken botsen om regenboogkleurige magie te creëren waarin iedereen wordt uitgenodigd om deel te nemen, betrokken te zijn, te creëren en te spelen", zegt Sebastien Borget, COO en co- oprichter van De Zandbak. “Diversiteit, rechtvaardigheid en inclusie zijn essentieel in een echt open metaverse. We zijn er trots op samen te werken met POC Lab om #MetaPride tot leven te brengen. In plaats van de vooroordelen en ongelijkheid van de echte wereld na te bootsen, moet de metaverse barrières doorbreken en een inclusieve, gastvrije wereldwijde gemeenschap smeden.”
De Sandbox 'Belonging Week' omvat extra gemeenschappen die trots vieren, waaronder MetaPride Land, World of Women (WoW), Blond:ish en meer.
Link naar persitems, waaronder in-game afbeeldingen, videotrailer en avatarbeelden.
Over mensen van Crypto Lab
People of Crypto Lab (POC) is een creatieve en innovatiehub die zich toelegt op het vergroten van diversiteit, participatie en vertegenwoordiging in Web3 met de missie om de metaversale blauwdruk voor inclusie te bouwen en zwarte en bruine vrouwen, BIPOC, LGBTQIA+ en andersvaliden te versterken. POC is er vast van overtuigd dat Web3 alleen kan schalen als diversiteit en inclusie geworteld zijn in het fundament van wat er wordt gebouwd. POC streeft ernaar blockchain-agnostisch te blijven en onpartijdige use-cases te creëren voor interoperabiliteit met meerdere ketens. POC Lab is opgericht door de toonaangevende Web3 creatieve communicatiestrateeg en homoseksuele Zuid-Aziatische moslim, Akbar Hamid, en zwarte en neurodiverse Web3 degen en voormalig modeproductontwerper, Simone Berry. Belangrijke adviseurs zijn onder meer leiders van The Sandbox, Animoca Brands, Polygon Studios, WAX, Borderless Capital, Deadfellaz en meer. People of Crypto Lab zet zich in voor het verbeteren van de samenleving door middel van crypto-activisme, vertegenwoordiging en gelijke kansen voor iedereen. Ga voor meer informatie naar https://www.peopleofcrypto.io/ en volg ons op Twitter, Instagram en Discord.
Over de zandbak
The Sandbox, een dochteronderneming van Animoca Brands, is een van de gedecentraliseerde virtuele werelden die de recente groei van de vraag naar virtueel onroerend goed heeft aangewakkerd door middel van partnerschappen met grote IP's en merken, waaronder Warner Music Group, Ubisoft, The Rabbids, Gucci Vault, The Walking Dead, Snoop Dogg, Adidas, Deadmau5, Steve Aoki, Richie Hawtin, The Smurfs, Troetelbeertjes, Atari, ZEPETO, CryptoKitties en meer. Voortbouwend op bestaande IP met meer dan 40 miljoen wereldwijde installaties op mobiel, biedt The Sandbox metaverse spelers en makers een gedecentraliseerd en intuïtief platform om meeslepende 3D-werelden en game-ervaringen te creëren en om hun creaties veilig op te slaan, te verhandelen en er geld mee te verdienen. Ga voor meer informatie naar www.sandbox.game en volg de regelmatige updates op Twitter, Medium en Discord.
Over Animoca-merken
Animoca Brands, een Deloitte Tech Fast-winnaar en gerangschikt in de Financial Times-lijst van snelgroeiende bedrijven in Azië-Pacific 2021, is een leider in digitaal entertainment, blockchain en gamification die werkt aan het bevorderen van digitale eigendomsrechten. Het ontwikkelt en publiceert een brede productportfolio, waaronder de REVV-token en SAND-token; originele games, waaronder The Sandbox, Crazy Kings en Crazy Defense Heroes; en producten die gebruikmaken van populaire intellectuele eigendommen, waaronder Disney, WWE, Snoop Dogg, The Walking Dead, Power Rangers, MotoGP™ en Formula E. Het bedrijf heeft meerdere dochterondernemingen, waaronder The Sandbox, Blowfish Studios, Quidd, GAMEE, nWay, Pixowl, Forj , Lympo, Grease Monkey Games en Eden Games. Animoca Brands heeft een groeiende portefeuille van meer dan 200 investeringen in NFT-gerelateerde bedrijven en gedecentraliseerde projecten die bijdragen aan de opbouw van de open metaverse, waaronder Axie Infinity, OpenSea, Dapper Labs (NBA Top Shot), Yield Guild Games, Harmony, Alien Worlds , Star Atlas en anderen. Ga voor meer informatie naar www.animocabrands.com of volg op Twitter of Facebook.
Over NYX Professional Makeup
NYX Professional Makeup is een modern, digitaal native make-upmerk dat voorop loopt in de opkomende beautytrends van vandaag. NYX Professional Makeup, een leider in de wereldwijde kleurcosmetica-industrie, is een betaalbare professionele make-uplijn met elke tint, kleur en tool die nodig is om make-upkunst op elk niveau te creëren. NYX Professional Makeup is geworteld in een professionele artistieke erfenis en kan bogen op een succesvolle multi-channel benadering in de voorhoede van digitale en retail. NYX Professional Makeup, een pionier op het gebied van sociale media, is een van de meest invloedrijke en best beoordeelde merken en wordt gevolgd door topbeautyvloggers, Instagram-sterren en hun miljoenen fans. Hoewel het hoofdkantoor in het hart van Los Angeles ligt, is NYX Professional Makeup een wereldwijd merk dat beschikbaar is in meer dan 70 landen bij duizenden retailers, bestaande uit gespecialiseerde schoonheids- en modewinkels, vrijstaande winkels en winkels voor schoonheidsproducten, evenals op www.nyxcosmetics.com .
Over Heremietkreeften Game Studio
Hermit Crab is een Braziliaanse gamestudio die meeslepende ervaringen in games ontwikkelt voor grote sportmerken van wereldklasse. Hermit Crab bouwt sinds 2016 aan gamewerelden en werkt samen met merken als Paris Saint-Germain, Arsenal FC, Manchester City, Benfica en anderen voor een nieuw publiek wereldwijd. Met een sterke aanwezigheid op gameplatforms in de metaverse zoals The Sandbox, brengt onze studio unieke IP's en communities naar deze platforms die zich richten op het leveren van waarde en verantwoord entertainment. Leer ons kennen op social media: @hermitcrabstudio.
Contacten
druk op
Shirley Cedeno, accountmanager
(E): shirley@the5thcolumnpr.com
(T): 305.713.5067