HSBC Stap in The Metaverse via Sandbox Partnership
HSBC-Sandbox-partnerschap
HSBC-belang in Metaverse
HSBC creëert kansen voor de toekomst
Andere samenwerkingsverbanden van HSBC
HSBC-Sandbox-partnerschap
HSBC wordt de eerste traditionele wereldwijde financiële instelling die virtueel land in de Metaverse koopt.
De virtuele wereld van Metaverse biedt gebruikers een interactieve en meeslepende ervaring, waarvan er vele zijn gebouwd op blockchain-technologie. De wereldwijde Metaverse-markt heeft naar schatting het potentieel om te groeien van $ 45,4 miljard in 2019 tot maar liefst $ 1,5 biljoen in 2030.
HSBC, de wereldwijde bankgigant, heeft een deel van het virtuele land van de Sandbox Metaverse verworven in een nieuw aangekondigde transactie met het virtuele wereldplatform.
Sebastien Borget, COO en mede-oprichter van The Sandbox die over de samenwerking sprak, verklaarde: "Wij geloven dat dit het begin is van een bredere acceptatie van Web3 en de metaverse door instellingen die merkervaringen en betrokkenheid binnen dit nieuwe ecosysteem stimuleren."
De financiën en andere details van het partnerschap worden niet bekendgemaakt. HSBC is momenteel de op één na grootste bank van Europa in termen van activa, en haar samenwerking met Sandbox is de eerste keer dat een wereldwijde bank rechtstreeks in de Metaverse investeert.
HSBC-belang in Metaverse
HSBC zei dat het van plan is het virtuele stuk land te gebruiken om een ruimte te ontwikkelen waar het kan communiceren met fans van sport, gaming en e-sport op internet3.
"De metaverse is hoe mensen Web3, de volgende generatie van internet, zullen ervaren - met behulp van meeslepende technologieën zoals augmented reality, virtual reality en extended reality."
HSBC's Chief Marketing Officer Suresh Balaji zei in een persbericht: "HSBC creëert kansen voor de toekomst."
Hij verklaarde verder dat het doel van het partnerschap is om nieuwe ervaringen te creëren die "educatief, inclusief en toegankelijk" zijn. De geldschieter is van mening dat de metaverse de beste manier is om verbinding te maken met zowel nieuwe als bestaande klanten die voorop lopen op het gebied van opkomende platforms en technologie.
"Bij HSBC zien we een groot potentieel om nieuwe ervaringen te creëren via opkomende platforms, waardoor een wereld van kansen wordt geopend voor onze huidige en toekomstige klanten en voor de gemeenschappen die we bedienen".
Sebastien Borget, COO en mede-oprichter van The Sandbox, zei: "Wij geloven dat dit het begin is van een bredere acceptatie van Web3 en de metaverse door instellingen die merkervaringen en betrokkenheid binnen dit nieuwe ecosysteem stimuleren."
Andere samenwerkingsverbanden van HSBC
HSBC sluit zich aan bij meer dan 200 bestaande partnerschappen, waaronder Gucci, Warner Music Group, Ubisoft, The Walking Dead, Snoop Dogg, Adidas, Deadmau5, Steve Aoki, Richie Hawtin, The Smurfs, Care Bears, Atari, ZEPETO en CryptoKitties, die allemaal de visie van The Sandbox volgen om spelers in staat te stellen hun eigen ervaringen te creëren met behulp van zowel originele als bekende personages en werelden.
Weergaven posten:
11
HSBC-belang in Metaverse
HSBC creëert kansen voor de toekomst
Andere samenwerkingsverbanden van HSBC
HSBC-Sandbox-partnerschap
HSBC wordt de eerste traditionele wereldwijde financiële instelling die virtueel land in de Metaverse koopt.
De virtuele wereld van Metaverse biedt gebruikers een interactieve en meeslepende ervaring, waarvan er vele zijn gebouwd op blockchain-technologie. De wereldwijde Metaverse-markt heeft naar schatting het potentieel om te groeien van $ 45,4 miljard in 2019 tot maar liefst $ 1,5 biljoen in 2030.
HSBC, de wereldwijde bankgigant, heeft een deel van het virtuele land van de Sandbox Metaverse verworven in een nieuw aangekondigde transactie met het virtuele wereldplatform.
Sebastien Borget, COO en mede-oprichter van The Sandbox die over de samenwerking sprak, verklaarde: "Wij geloven dat dit het begin is van een bredere acceptatie van Web3 en de metaverse door instellingen die merkervaringen en betrokkenheid binnen dit nieuwe ecosysteem stimuleren."
De financiën en andere details van het partnerschap worden niet bekendgemaakt. HSBC is momenteel de op één na grootste bank van Europa in termen van activa, en haar samenwerking met Sandbox is de eerste keer dat een wereldwijde bank rechtstreeks in de Metaverse investeert.
HSBC-belang in Metaverse
HSBC zei dat het van plan is het virtuele stuk land te gebruiken om een ruimte te ontwikkelen waar het kan communiceren met fans van sport, gaming en e-sport op internet3.
"De metaverse is hoe mensen Web3, de volgende generatie van internet, zullen ervaren - met behulp van meeslepende technologieën zoals augmented reality, virtual reality en extended reality."
HSBC's Chief Marketing Officer Suresh Balaji zei in een persbericht: "HSBC creëert kansen voor de toekomst."
Hij verklaarde verder dat het doel van het partnerschap is om nieuwe ervaringen te creëren die "educatief, inclusief en toegankelijk" zijn. De geldschieter is van mening dat de metaverse de beste manier is om verbinding te maken met zowel nieuwe als bestaande klanten die voorop lopen op het gebied van opkomende platforms en technologie.
"Bij HSBC zien we een groot potentieel om nieuwe ervaringen te creëren via opkomende platforms, waardoor een wereld van kansen wordt geopend voor onze huidige en toekomstige klanten en voor de gemeenschappen die we bedienen".
Sebastien Borget, COO en mede-oprichter van The Sandbox, zei: "Wij geloven dat dit het begin is van een bredere acceptatie van Web3 en de metaverse door instellingen die merkervaringen en betrokkenheid binnen dit nieuwe ecosysteem stimuleren."
Andere samenwerkingsverbanden van HSBC
HSBC sluit zich aan bij meer dan 200 bestaande partnerschappen, waaronder Gucci, Warner Music Group, Ubisoft, The Walking Dead, Snoop Dogg, Adidas, Deadmau5, Steve Aoki, Richie Hawtin, The Smurfs, Care Bears, Atari, ZEPETO en CryptoKitties, die allemaal de visie van The Sandbox volgen om spelers in staat te stellen hun eigen ervaringen te creëren met behulp van zowel originele als bekende personages en werelden.
Weergaven posten:
11