Gucci voortstuwende Bitcoin stabiele munt en Meme Coin-adoptie
Gucci is er helemaal klaar voor om Bitcoin als betaalmethode te accepteren. Tegen het einde van de zomer accepteren ze ook Dogecoin en Shiba Inu in al hun winkels in de VS. Zo worden Bitcoin, Ether, Litecoin, Shiba Inu en Dogecoin en vijf stabiele munten geaccepteerd.
Iemand meende: "Van alle bruikbare munten en tokens die beschikbaar zijn, kozen ze twee meme-munten, Shiba Inu en Doge als betaalmiddel."
Misschien gaat Gucci Bitcoin, Shiba en Doge uitbetalen wanneer hun financiële adviseurs hen daarom vragen. Hierdoor lijkt het alsof Bitcoin gewoon een andere meme-munt is volgens toeschouwers.
Het lijkt erop dat de meme-munten steeds belangrijker worden in dagelijkse transacties in vergelijking met verschillende andere crypto's.
Sydney Ifergan, The CMO.eth: “Als Gucci Crypto of Bitcoin accepteert, is dat prima, maar laten we eerlijk zijn, niet iedereen heeft het geld om in deze winkels te kopen. Wat we nodig hebben is Carrefour, McDonalds of zelfs Tesco, dat zou een game-changer zijn voor de crypto-ruimte.”
Klanten die transacties willen uitvoeren met crypto, zullen een QR-code per e-mail ontvangen, zodat ze de overdracht vanuit hun portemonnee kunnen voltooien.
Marco Bizzarri, CEO van Gucci: “Gucci is altijd op zoek naar nieuwe technologieën wanneer ze onze klanten een verbeterde ervaring kunnen bieden. Nu we cryptocurrencies kunnen integreren in ons betalingssysteem, is het een natuurlijke evolutie voor die klanten die deze optie tot hun beschikking willen hebben.”
Het wordt steeds duidelijker dat luxe merken zeer crypto-vriendelijk worden.
Opmerkelijk is dat Gucci eerder samenwerkte met het 10KTF NFT-project voor hun metaverse-collectie. Het project bestond uit het zweven: 1. Een virtuele wereld genaamd "New Tokyo" 2. Modeaccessoires voor NFT-bezitters 3. Een fictief personage dat bekend staat als Wagmi-San.
Deze NFT's zijn een unieke verzameling gepersonaliseerde NFT's, bedacht door Alessandro Michele en gemaakt door de digitale ambachtsman Wagmi-san. Zo heeft Gucci al een geheel moderne benadering van mode omarmd en luxe herdefiniëerd die geschikt is voor de 21e eeuw. Zo wordt mode met NFT's en blockchain-technologie invloedrijk, innovatief en vooruitstrevend.
Hoe kan Gucci hoge prijzen rekenen? Gucci's materiaalkeuze, zeldzame ontwerpelementen en kwaliteit van de productie weerspiegelen zich in hoogwaardige producten en prachtige accessoires, van hoge wenselijkheid. Dit is wat het merk in staat stelt hoge prijzen te vragen en toegevoegde waarde te creëren voor zijn klanten.
De doelgroep van Gucci zijn de muziek-, auto-industrie, meubelkopers en make-upindustrie. De wereldwijde reputatie van Gucci is ook het resultaat van de hoge kwaliteitsnormen, unieke ontwerpen en intelligente en agressieve marketingstrategieën.
Gucci is dus al een invloedrijk merk en het accepteren van crypto betekent dat adoptie wordt aangewakkerd en voortgestuwd.
Weergaven posten:
8
Iemand meende: "Van alle bruikbare munten en tokens die beschikbaar zijn, kozen ze twee meme-munten, Shiba Inu en Doge als betaalmiddel."
Misschien gaat Gucci Bitcoin, Shiba en Doge uitbetalen wanneer hun financiële adviseurs hen daarom vragen. Hierdoor lijkt het alsof Bitcoin gewoon een andere meme-munt is volgens toeschouwers.
Het lijkt erop dat de meme-munten steeds belangrijker worden in dagelijkse transacties in vergelijking met verschillende andere crypto's.
Sydney Ifergan, The CMO.eth: “Als Gucci Crypto of Bitcoin accepteert, is dat prima, maar laten we eerlijk zijn, niet iedereen heeft het geld om in deze winkels te kopen. Wat we nodig hebben is Carrefour, McDonalds of zelfs Tesco, dat zou een game-changer zijn voor de crypto-ruimte.”
Klanten die transacties willen uitvoeren met crypto, zullen een QR-code per e-mail ontvangen, zodat ze de overdracht vanuit hun portemonnee kunnen voltooien.
Marco Bizzarri, CEO van Gucci: “Gucci is altijd op zoek naar nieuwe technologieën wanneer ze onze klanten een verbeterde ervaring kunnen bieden. Nu we cryptocurrencies kunnen integreren in ons betalingssysteem, is het een natuurlijke evolutie voor die klanten die deze optie tot hun beschikking willen hebben.”
Het wordt steeds duidelijker dat luxe merken zeer crypto-vriendelijk worden.
Opmerkelijk is dat Gucci eerder samenwerkte met het 10KTF NFT-project voor hun metaverse-collectie. Het project bestond uit het zweven: 1. Een virtuele wereld genaamd "New Tokyo" 2. Modeaccessoires voor NFT-bezitters 3. Een fictief personage dat bekend staat als Wagmi-San.
Deze NFT's zijn een unieke verzameling gepersonaliseerde NFT's, bedacht door Alessandro Michele en gemaakt door de digitale ambachtsman Wagmi-san. Zo heeft Gucci al een geheel moderne benadering van mode omarmd en luxe herdefiniëerd die geschikt is voor de 21e eeuw. Zo wordt mode met NFT's en blockchain-technologie invloedrijk, innovatief en vooruitstrevend.
Hoe kan Gucci hoge prijzen rekenen? Gucci's materiaalkeuze, zeldzame ontwerpelementen en kwaliteit van de productie weerspiegelen zich in hoogwaardige producten en prachtige accessoires, van hoge wenselijkheid. Dit is wat het merk in staat stelt hoge prijzen te vragen en toegevoegde waarde te creëren voor zijn klanten.
De doelgroep van Gucci zijn de muziek-, auto-industrie, meubelkopers en make-upindustrie. De wereldwijde reputatie van Gucci is ook het resultaat van de hoge kwaliteitsnormen, unieke ontwerpen en intelligente en agressieve marketingstrategieën.
Gucci is dus al een invloedrijk merk en het accepteren van crypto betekent dat adoptie wordt aangewakkerd en voortgestuwd.
Weergaven posten:
8