FC Barcelona en AS Roma fantokens verzamelen zich nadat Socios samenwerkt met UEFA
Niet-fungeerbare tokens (NFT's) worden nog steeds vaker gebruikt, aangezien de mogelijke toepassingen van de technologie worden erkend in sectoren variërend van sportentertainment tot onroerend goed.
Een subsector van deze markt die op 28 februari een piek in momentum heeft gezien, zijn fan token-projecten, protocollen waarmee hun houders kunnen deelnemen aan het bestuur van hun favoriete sportmerken en gespecialiseerde NFT's en andere unieke inwisselbare items kunnen ontvangen.
Top 7 munten met de hoogste 24-uurs prijsverandering. Bron: Cointelegraph Markets Pro
Gegevens van Cointelegraph Markets Pro en TradingView laten zien dat de drie grootste winnaars van de afgelopen 24 uur FC Barcelona Fan Token (BAR), AS Roma Fan Token (ASR) en Atletico De Madrid Fan Token (ATM) waren, die allemaal fantokens zijn. die deel uitmaken van het Chilliz (CHZ)-protocol.
Drie redenen voor de prijsstijging van deze fantokens zijn onder meer een partnerschap tussen Socios en de Union of European Football Associations (UEFA), de toegenomen aandacht voor voetbal terwijl kwalificatiewedstrijden voor het WK aan de gang zijn en de populariteit van NFT's die worden gecombineerd met de meest -bekeken sport op de planeet.
Samenwerking met UEFA
Een onlangs aangekondigde samenwerking tussen de UEFA, het bestuursorgaan voor Europees voetbal, en Socios, een protocol dat zich richt op het maken van fantokens, zou een van de drijvende krachten achter de huidige rally kunnen zijn.
De samenwerking loopt momenteel tot 2024 en stelt Socios vast als regionale sponsor van de Champions League, de bekendste competitie die door de UEFA wordt georganiseerd.
Een nieuw tijdperk
We zijn verheugd om aan te kondigen dat UEFA Club Competition Fan Tokens naar de Socios-app komen.
Fantokens zijn exclusief gratis beschikbaar voor Fantokens-houders van clubs die deelnemen aan de @ChampionsLeague, @EuropaLeague & @europacnfleague.#BeMoreThanAFan pic.twitter.com/dKiwHGoznR
— Socios.com (@socios) 15 februari 2022
Door deze samenwerking worden Fan Tokens gratis ter beschikking gesteld aan Fan Token-houders van clubs die deelnemen aan de Champions League, de Europa League en de Europa Conference League.
Clubfans die Fan Tokens hebben, hebben de mogelijkheid om VIP-ervaringen of gratis NFT's te winnen die vallen tijdens live gameplay, zolang ze hun tokens vasthouden in de Socios-app.
Lopende wedstrijden
Een tweede reden voor de kracht die te zien is in meerdere Fan Tokens is het opvoeren van het voetbalseizoen en de opbouw van opwinding voor het WK dat op 21 november 2022 van start gaat.
Het voetbalseizoen loopt doorgaans van augustus tot mei, wat betekent dat het seizoen voor driekwart compleet is met teams en hun fans die nu uitkijken naar mogelijke kampioenschapswedstrijden.
De opwinding voor voetbal neemt ook toe, aangezien de kwalificatiewedstrijden voor het WK momenteel aan de gang zijn in de aanloop naar het WK 2022, dat van 21 november tot 17 december in Qatar zal plaatsvinden.
Voetbal is de meest populaire sport ter wereld, wat het ideaal maakt voor de toepassing van Fan Token-technologie om beter met fans in contact te komen en een nieuw tijdperk van sportmemorabilia te bieden.
Gerelateerd: Sancties en extra tijd: het scorebord voor crypto-deals van voetbalclubs
De stijgende populariteit van NFT's
Een derde factor die Fan Tokens een boost geeft, is de algehele populariteit van NFT's, die op mainstreamniveau aan populariteit blijven winnen naarmate er nieuwe gebruiksscenario's ontstaan.
Sportverzamelobjecten zijn al lang een kenmerk van verschillende sectoren van de markt, variërend van kaarten tot in-game-apparatuur die is ondertekend door de spelers die ze gebruikten.
Terwijl digitale technologie blijft integreren in alle facetten van het dagelijks leven, drukt het nu zijn stempel op de verzamelwereld door het creëren van unieke digitale items die op de blockchain worden opgeslagen.
Nieuwe @gnkdinamo NFT
Wees de enige fan ter wereld die de fysieke en digitale versie bezit van het shirt dat Mislav Orsić droeg tegen West Ham.
Blijf op de hoogte voor meer details $DZG ⚡️ $CHZ pic.twitter.com/ThlPEaj5yr
— Socios.com (@socios) 11 februari 2022
Met Fan Tokens kunnen houders nu NFT's ontvangen die in realtime zijn gemaakt tijdens live wedstrijden en in een extreem beperkte hoeveelheid, wat een nooit eerder gezien niveau van zeldzaamheid oplevert in sportmemorabilia die zijn vastgelegd op een blockchain.
De meningen en meningen die hier worden uitgedrukt, zijn uitsluitend die van de auteur en weerspiegelen niet noodzakelijk de mening van Cointelegraph.com. Elke investerings- en handelsbeweging houdt risico's in, u moet uw eigen onderzoek doen bij het nemen van een beslissing.
Een subsector van deze markt die op 28 februari een piek in momentum heeft gezien, zijn fan token-projecten, protocollen waarmee hun houders kunnen deelnemen aan het bestuur van hun favoriete sportmerken en gespecialiseerde NFT's en andere unieke inwisselbare items kunnen ontvangen.
Top 7 munten met de hoogste 24-uurs prijsverandering. Bron: Cointelegraph Markets Pro
Gegevens van Cointelegraph Markets Pro en TradingView laten zien dat de drie grootste winnaars van de afgelopen 24 uur FC Barcelona Fan Token (BAR), AS Roma Fan Token (ASR) en Atletico De Madrid Fan Token (ATM) waren, die allemaal fantokens zijn. die deel uitmaken van het Chilliz (CHZ)-protocol.
Drie redenen voor de prijsstijging van deze fantokens zijn onder meer een partnerschap tussen Socios en de Union of European Football Associations (UEFA), de toegenomen aandacht voor voetbal terwijl kwalificatiewedstrijden voor het WK aan de gang zijn en de populariteit van NFT's die worden gecombineerd met de meest -bekeken sport op de planeet.
Samenwerking met UEFA
Een onlangs aangekondigde samenwerking tussen de UEFA, het bestuursorgaan voor Europees voetbal, en Socios, een protocol dat zich richt op het maken van fantokens, zou een van de drijvende krachten achter de huidige rally kunnen zijn.
De samenwerking loopt momenteel tot 2024 en stelt Socios vast als regionale sponsor van de Champions League, de bekendste competitie die door de UEFA wordt georganiseerd.
Een nieuw tijdperk
We zijn verheugd om aan te kondigen dat UEFA Club Competition Fan Tokens naar de Socios-app komen.
Fantokens zijn exclusief gratis beschikbaar voor Fantokens-houders van clubs die deelnemen aan de @ChampionsLeague, @EuropaLeague & @europacnfleague.#BeMoreThanAFan pic.twitter.com/dKiwHGoznR
— Socios.com (@socios) 15 februari 2022
Door deze samenwerking worden Fan Tokens gratis ter beschikking gesteld aan Fan Token-houders van clubs die deelnemen aan de Champions League, de Europa League en de Europa Conference League.
Clubfans die Fan Tokens hebben, hebben de mogelijkheid om VIP-ervaringen of gratis NFT's te winnen die vallen tijdens live gameplay, zolang ze hun tokens vasthouden in de Socios-app.
Lopende wedstrijden
Een tweede reden voor de kracht die te zien is in meerdere Fan Tokens is het opvoeren van het voetbalseizoen en de opbouw van opwinding voor het WK dat op 21 november 2022 van start gaat.
Het voetbalseizoen loopt doorgaans van augustus tot mei, wat betekent dat het seizoen voor driekwart compleet is met teams en hun fans die nu uitkijken naar mogelijke kampioenschapswedstrijden.
De opwinding voor voetbal neemt ook toe, aangezien de kwalificatiewedstrijden voor het WK momenteel aan de gang zijn in de aanloop naar het WK 2022, dat van 21 november tot 17 december in Qatar zal plaatsvinden.
Voetbal is de meest populaire sport ter wereld, wat het ideaal maakt voor de toepassing van Fan Token-technologie om beter met fans in contact te komen en een nieuw tijdperk van sportmemorabilia te bieden.
Gerelateerd: Sancties en extra tijd: het scorebord voor crypto-deals van voetbalclubs
De stijgende populariteit van NFT's
Een derde factor die Fan Tokens een boost geeft, is de algehele populariteit van NFT's, die op mainstreamniveau aan populariteit blijven winnen naarmate er nieuwe gebruiksscenario's ontstaan.
Sportverzamelobjecten zijn al lang een kenmerk van verschillende sectoren van de markt, variërend van kaarten tot in-game-apparatuur die is ondertekend door de spelers die ze gebruikten.
Terwijl digitale technologie blijft integreren in alle facetten van het dagelijks leven, drukt het nu zijn stempel op de verzamelwereld door het creëren van unieke digitale items die op de blockchain worden opgeslagen.
Nieuwe @gnkdinamo NFT
Wees de enige fan ter wereld die de fysieke en digitale versie bezit van het shirt dat Mislav Orsić droeg tegen West Ham.
Blijf op de hoogte voor meer details $DZG ⚡️ $CHZ pic.twitter.com/ThlPEaj5yr
— Socios.com (@socios) 11 februari 2022
Met Fan Tokens kunnen houders nu NFT's ontvangen die in realtime zijn gemaakt tijdens live wedstrijden en in een extreem beperkte hoeveelheid, wat een nooit eerder gezien niveau van zeldzaamheid oplevert in sportmemorabilia die zijn vastgelegd op een blockchain.
De meningen en meningen die hier worden uitgedrukt, zijn uitsluitend die van de auteur en weerspiegelen niet noodzakelijk de mening van Cointelegraph.com. Elke investerings- en handelsbeweging houdt risico's in, u moet uw eigen onderzoek doen bij het nemen van een beslissing.