De Sandbox Metaverse heeft 2 miljoen gebruikers overschreden en is een partnerschap aangegaan met een K-Pop Group
De Sandbox-metaverse, muziek en de NFT-business hebben allemaal een paar zeer vruchtbare dagen gehad.
De NFT-markt en het virtuele rijk trekken een aantal senior kopers uit de muziekindustrie aan.
Universal Music Group, Sony Music, Warner Music Group en Tencent behoren tot de grote muziekbedrijven die virtueel zijn gegaan.
De K-Pop-band BTS daarentegen maakt sinds 2021 veel lawaai en voert de leiding.
In samenwerking met Cube Entertainment investeert The Sandbox, een bekend merk in de metaverse, fors in technologie en bereidt zich voor om haar activiteiten in de metaverse uit te breiden.
De Sandbox Metaverse heeft nu meer dan 2 miljoen gebruikers.
Tijdens de alfa-lancering van het tweede seizoen om te verdienen, overtrof de Sandbox-metaverse-game, die eigendom is van NFT-investeringsgigant Animoca Brands, 2 miljoen geregistreerde spelers.
Seizoen 2 is officieel geopend op vrijdag en gebruikers kunnen nu 35 verschillende virtuele ervaringen verkennen, waaronder een eerste blik op de "Snoopverse", die is gebouwd in samenwerking met superster-rapper en nieuwe NFT-voorstander Snoop Dogg.
Animoca Brands heeft ongeveer 150 investeringen in niet-financiële technologie (NFT)-gerelateerde bedrijven in haar portefeuille. Het heeft $ 3,7 miljoen geïnvesteerd in bitsCrunch, een blockchain-analysebedrijf, om NFT-ecosystemen te helpen beveiligen die gebruikmaken van blockchains zoals Polkadot, Solana en Algorand.
Sandbox en Cube werken samen om K-Pop culturele inhoud over de hele wereld te promoten door een virtuele omgeving te beheren en digitale middelen te creëren.
K-Pop is aangekomen in The Metaverse, dankzij Sandbox
In februari kondigden de twee bedrijven de lancering aan van een joint venture genaamd "AniCube" Entertainment, nadat ze vorig jaar een overeenkomst hadden gesloten om de K-Pop Music-metaverse en NFT's van K-Pop Stars te bouwen.
De "gedetailleerde samenwerking voor commerciële groei" met betrekking tot de joint venture op basis van NFT's en de metaverse zal de nadruk leggen op de meest recente aankondiging.
"Door zijn aanwezigheid in The Sandbox uit te breiden via zijn K-culture-kern, past Cube de open Metaverse-filosofie aan", zegt Sebastien Borget, Chief Operating Officer en medeoprichter van Cube.
Borget beschrijft het K-cultuurlandschap als "het actief cureren van lokale bedrijven en partners" van hun belangrijkste K-Pop-label en hen een aanwezigheid geven in The Sandbox via hun eigen land.
In de virtuele wereld heeft de K-Pop-groep BTS veel succes gehad. In 2020 sponsorde het een virtueel concert genaamd Bang Bang Con The Live, dat 756.000 mensen van over de hele wereld trok. Volgens ELLE bracht het evenement ongeveer $ 20 miljoen aan inkomsten op.
Een gedurfd plan voor de toekomst
Zuid-Koreaanse entertainmentbedrijven proberen NFT's en de Sandbox-metaverse geconcentreerd te omarmen. De parlementariërs van het land hebben een moeilijk pad voor de boeg.
Volgens veel bronnen is Zuid-Korea van plan $ 187 miljoen te besteden aan het creëren van zijn metaverse ecosysteem als onderdeel van zijn "Digital New Deal".
Ondertussen is de prijs van virtueel onroerend goed van de Sandbox de afgelopen week met 9% gedaald tot 2,97 Ether (ETH), wat momenteel ongeveer $ 8.100 waard is.
Weergaven posten:
15
De NFT-markt en het virtuele rijk trekken een aantal senior kopers uit de muziekindustrie aan.
Universal Music Group, Sony Music, Warner Music Group en Tencent behoren tot de grote muziekbedrijven die virtueel zijn gegaan.
De K-Pop-band BTS daarentegen maakt sinds 2021 veel lawaai en voert de leiding.
In samenwerking met Cube Entertainment investeert The Sandbox, een bekend merk in de metaverse, fors in technologie en bereidt zich voor om haar activiteiten in de metaverse uit te breiden.
De Sandbox Metaverse heeft nu meer dan 2 miljoen gebruikers.
Tijdens de alfa-lancering van het tweede seizoen om te verdienen, overtrof de Sandbox-metaverse-game, die eigendom is van NFT-investeringsgigant Animoca Brands, 2 miljoen geregistreerde spelers.
Seizoen 2 is officieel geopend op vrijdag en gebruikers kunnen nu 35 verschillende virtuele ervaringen verkennen, waaronder een eerste blik op de "Snoopverse", die is gebouwd in samenwerking met superster-rapper en nieuwe NFT-voorstander Snoop Dogg.
Animoca Brands heeft ongeveer 150 investeringen in niet-financiële technologie (NFT)-gerelateerde bedrijven in haar portefeuille. Het heeft $ 3,7 miljoen geïnvesteerd in bitsCrunch, een blockchain-analysebedrijf, om NFT-ecosystemen te helpen beveiligen die gebruikmaken van blockchains zoals Polkadot, Solana en Algorand.
Sandbox en Cube werken samen om K-Pop culturele inhoud over de hele wereld te promoten door een virtuele omgeving te beheren en digitale middelen te creëren.
K-Pop is aangekomen in The Metaverse, dankzij Sandbox
In februari kondigden de twee bedrijven de lancering aan van een joint venture genaamd "AniCube" Entertainment, nadat ze vorig jaar een overeenkomst hadden gesloten om de K-Pop Music-metaverse en NFT's van K-Pop Stars te bouwen.
De "gedetailleerde samenwerking voor commerciële groei" met betrekking tot de joint venture op basis van NFT's en de metaverse zal de nadruk leggen op de meest recente aankondiging.
"Door zijn aanwezigheid in The Sandbox uit te breiden via zijn K-culture-kern, past Cube de open Metaverse-filosofie aan", zegt Sebastien Borget, Chief Operating Officer en medeoprichter van Cube.
Borget beschrijft het K-cultuurlandschap als "het actief cureren van lokale bedrijven en partners" van hun belangrijkste K-Pop-label en hen een aanwezigheid geven in The Sandbox via hun eigen land.
In de virtuele wereld heeft de K-Pop-groep BTS veel succes gehad. In 2020 sponsorde het een virtueel concert genaamd Bang Bang Con The Live, dat 756.000 mensen van over de hele wereld trok. Volgens ELLE bracht het evenement ongeveer $ 20 miljoen aan inkomsten op.
Een gedurfd plan voor de toekomst
Zuid-Koreaanse entertainmentbedrijven proberen NFT's en de Sandbox-metaverse geconcentreerd te omarmen. De parlementariërs van het land hebben een moeilijk pad voor de boeg.
Volgens veel bronnen is Zuid-Korea van plan $ 187 miljoen te besteden aan het creëren van zijn metaverse ecosysteem als onderdeel van zijn "Digital New Deal".
Ondertussen is de prijs van virtueel onroerend goed van de Sandbox de afgelopen week met 9% gedaald tot 2,97 Ether (ETH), wat momenteel ongeveer $ 8.100 waard is.
Weergaven posten:
15