Bulgari Italiaans luxe merk lanceert NFT's op Polygon Blockchain

Bulgari Italiaans luxe merk lanceert NFT's op Polygon Blockchain
Bulgari Italiaans luxe merk lanceert NFT's op Polygon Blockchain



Facebook
Twitter
Telegram

Kopie URL








Nieuws



di 22-03-2022 - 12:55





























Tomiwabold Olajide

Bulgari heeft zijn NFT-collectie op de blockchain gelanceerd










Omslagafbeelding via stock.adobe.com


Disclaimer: de mening die hier wordt gegeven, is geen beleggingsadvies - het wordt alleen ter informatie verstrekt. Het weerspiegelt niet noodzakelijk de mening van U.Today. Elke investering en alle handel brengt risico's met zich mee, dus u moet altijd uw eigen onderzoek doen voordat u beslissingen neemt. We raden af ​​om geld te beleggen dat u zich niet kunt veroorloven te verliezen.





Lees U.TODAY op


Google Nieuws





Zoals gedeeld door Polygon Studios, de gaming-tak van de Polygon-blockchain, heeft het Italiaanse luxemerk Bulgari zijn NFT-collectie op de blockchain gelanceerd. Geïnspireerd door het nieuwste Octo Finissimo Ultra-horloge, waarvan wordt gezegd dat het 's werelds dunste mechanische horloge is, is de Octo Finissimo Ultra NFT. Het 137 jaar oude Italiaanse luxemerk bracht ook de BVLGARI Singularity NFT uit.




🚀 Het is een eer om onze samenwerking met @Bulgariofficial, @0xPolygon, @polygonstudios & @temeraiot aan te kondigen voor de realisatie van Octo Finissimo Ultra #NFT en BVLGARI Singularity! 📣#Luxochain #Luxo #NFTcollection #Bulgari #Polygon #polygoncommunity #temeraiot pic.twitter.com/jKBE847das

— Luxochain (@luxochain) 22 maart 2022


Het Octo Finissimo Ultra-horloge, dat net op tijd wordt gepresenteerd om de 10e verjaardag van de nu iconische Octo-collectie te vieren, heeft acht patentaanvragen, heeft een QR-code gegraveerd op het ratelwiel van de loop en verbindt met de Metaverse, en wordt verkocht met exclusief NFT-artwork.


Slechts 10 van de Octo Finissimo Ultra zullen ooit worden gemaakt, wat volgens Bulgari het laatste stuk is in de Octo Finissimo World Record-serie. Het markeert ook de dynamische verbinding van de mechanische wereld en het digitale universum wanneer het de NFT-sfeer binnengaat.


Luxe merken wagen zich aan NFT's


Verschillende wereldwijde merken betreden het virtuele rijk. NFT's zijn de nieuwste manier om te pronken met de sociale status van veel luxe shoppers. Op het gebied van high fashion wordt exclusiviteit zeer gewaardeerd, en NFT's bieden precies dat.


Zoals eerder gemeld door U.Today, heeft Dolce & Gabbana onlangs zijn NFT-universum op de Polygon-blockchain uitgebreid na de lancering van de DGFamily NFT-community, in samenwerking met UNXD. Verzamelaars kunnen met het Italiaanse merk mee op reis om mode in de Metaverse en daarbuiten te ervaren. Dit komt na het succesvolle debuut van Collezione Genesi.


Dolce & Gabbana's inaugurele non-fungible token (NFT) collectie, de Collezione Genesi, gelanceerd in september 2021 en is een historisch succes geweest. De collectie van de modeontwerpers werd gehost door de luxe marktplaats UNXD, die is gebouwd op het Polygon-netwerk.


Estée Lauder, een van de meest legendarische namen in prestigieuze schoonheid, heeft onlangs Into the Metaverse gelanceerd. Estée Lauder lanceert zijn eerste NFT als de enige partner van het beautymerk van Decentraland's Metaverse Fashion Week. Geïnspireerd door zijn heldenproduct, Advanced Night Repair, zal het merk er tijdens het mode-evenement tot 10.000 gratis toekennen.







#Polygon (MATIC) Nieuws













Over de auteur


Tomiwabold Olajide










Tomiwabold is een cryptocurrency-analist, technisch analist en ervaren fondsbeheerder. Hij besteedt veel aandacht aan cryptocurrency-onderzoek, voert uitgebreide prijsanalyses uit en wisselt voorspellingen uit van geschatte markttrends. Tomiwabold behaalde zijn diploma aan de Universiteit van Lagos.