Balenciaga Amerikaanse winkels accepteren BTC en ETH vanaf juni 2022
TL; DR-uitsplitsing
Het Franse modehuis Balenciaga winkels in de Verenigde Staten om vanaf juni 2022 betalingen in Bitcoin en Ethereum te accepteren.
Balenciaga heeft nog geen cryptocurrency-betalingspartner gekozen en is van plan om in de nabije toekomst extra cryptocurrencies toe te voegen.
De mode-industrie omarmt cryptobetalingen.
Veel bedrijven, met name de mode-industrie, hebben ontdekt dat cryptocurrencies een must-have zijn. Begin deze maand was Balenciaga een prominent crypto-vriendelijk luxe modelabel geworden door NFT's toe te passen en nu crypto-betalingen mogelijk te maken.
De geselecteerde winkels van Balenciaga in de VS gaan cryptobetalingen accepteren
Het meest avant-garde couturehuis, vooral beroemd in de afgelopen jaren vanwege zijn ongebruikelijke en schandalige line-ups, zal beginnen met het accepteren van cryptocurrency-betalingen, met name in Bitcoin en Ethereum. De vlaggenschipwinkels van Balenciaga in Los Angeles en New York en online op de website van het merk accepteren crypto.
Het Franse gigantische modehuis heeft aangekondigd dat het de "Cristóbal Balenciaga" zal uitbrengen. De Cristobal Balenciaga: To the Moon” NFT-collectie gaat live op Crypto.com NFT. Het werd geïnspireerd door Lorenzo Riva's meer dan 8.000 schetsen gemaakt door Cristobal Balenciaga tijdens de couture-beweging.
Eigenaren van de NFT-collectie kunnen Balenciaga-uitrusting, hoogwaardige designercadeaubonnen en zelfs de 70 jaar oude schetsen van Cristóbal krijgen. Bovendien komen alle NFT-bezitters in aanmerking voor een plaats op de witte lijst voor toekomstige "Lorenzo Riva X Cristóbal Balenciaga" NFT-drops.
Volgens Morgan Stanley zouden in 2030 luxe merk NFT's 56 miljard dollar waard kunnen zijn. Dit verklaart waarom grote bedrijven geïnteresseerd zijn in NFT's en waarom beroemde individuen op de trend zijn gesprongen.
Het is niet duidelijk of deze handelwijze werd ingegeven door de beslissing om zijn meest recente modecollectie op de beursvloer van de NYSE te hebben. Een uitnodiging van het bedrijf werd vervalst met valse bankrolls. Balenciaga ziet crypto als een middel om nieuwe wegen in te slaan in de mode, en is van plan het daarvoor te gebruiken. Balenciaga is op het gebied van innovatie toegetreden tot de rangen van andere pro-cryptobedrijven.
Het Franse luxemerk Balenciaga zei dat het cryptocurrency-betalingen zoals Bitcoin en Ethereum in de Verenigde Staten zal accepteren. Eerder zijn Gucci en TAG Heuer dit jaar ook begonnen met het accepteren van cryptocurrencies als betaalmiddel. https://t.co/uSpno3Nepp
— Wu Blockchain (@WuBlockchain) 23 mei 2022
De onduidelijkheid blijft; het is echter duidelijk dat Balenciaga crypto in zijn langetermijnplannen in overweging neemt en dat zelfs de recorddaling in BTC-noteringen hen niet heeft gedwongen dit concept op te geven.
Het lijkt erop dat het merk de juiste beslissing heeft genomen. Het wachtte tot luxe bedrijfsleiders en concurrenten in de sector cryptocurrency begonnen te integreren in hun bedrijven. Bovendien lieten deze organisaties aan de hand van voorbeelden zien wat nu werkt, wat verbeterd moet worden en wat helemaal niet de moeite waard is om te gebruiken. Vooral het laatste punt lijkt van toepassing te zijn op de hack van vandaag. In de aanloop naar zijn samenwerking met Louis Vuitton werd het beroemde Twitter-account van Beeple gehackt. Rondom hackers maakten er $ 440.000 van af.
Volgens CEO Cédric Charbit zullen enkele Balenciaga-winkels in de Verenigde Staten vanaf juni bitcoin (BTC) en ether (ETH) betalingen accepteren. Hij vertelde de Wall Street Journal dat de recente substantiële uitverkoop van crypto-activa - TerraUSD (UST) en Terra (LUNA) - geen invloed had op zijn langetermijnplan.
De crypto-industrie ontmoet de mode-industrie
De creatief directeur van Balenciaga, Demna Gvasalia, kondigde op Instagram aan dat het merk ook cryptocurrencies zou gebruiken voor website-aankopen. Gezien de daling van hun waarde in de afgelopen tien dagen, zou je kunnen stellen dat de timing slecht was. In de afgelopen twee weken werd $ 1 biljoen van de markt gewist als gevolg van marktinstabiliteit.
De bezorgdheid over de volatiliteit van cryptocurrencies is de afgelopen weken toegenomen, aangezien beleggers zorgvuldig wachten om hun verliezen te minimaliseren. Interessant is dat Balenciaga niet wordt gefaseerd door de onvoorspelbaarheid van de cryptocurrency-markt. In een verklaring zei het bedrijf dat schommelingen in valutawaarde niets nieuws zijn en dat ze op de lange termijn nadenken over crypto.
De keuze om cryptocurrency-betalingen te accepteren laat zien hoe luxe modebedrijven een jongere bevolking aantrekken door in te spelen op de huidige trends. Het grootste deel van het klantenbestand van Off-White bestaat bijvoorbeeld uit generatie Y (of "Millennials") - degenen die zijn geboren tussen 1981 en 1996. Ze zijn ook belangrijke gebruikers van cryptocurrency.
Off-White, een luxe modelijn, begon bitcoin-betalingen te accepteren in zijn flagshipstores in Parijs, Milaan en Londen. Off-White genereerde vorig jaar naar schatting $ 7 miljard aan inkomsten. Het zei dat het nu Bitcoin, ether, binance-munt, XRP, Tether en Circle's USDC zal accepteren in de handel voor kleding en kleding.
Balenciaga en andere modehuizen, zoals Gucci, hebben metaverse en web3-ruimte-innovatieteams die werken aan innovatieve manieren om de technologie te gebruiken. Balenciaga maakte in december 2021 bekend een metaverse business unit op te richten.
Charbit beschouwt de metaverse als een natie en ziet het als een zakelijke kans met een duidelijk winst-en-verliesdoel. Op het non-fungible token (NFT)-front verschijnt elke week een ander merk dat zijn betrokkenheid bij het maken van NFT's aankondigt, waaronder Givenchy, JW Anderson, Dolce & Gabbana, Gucci en Adidas.
Tag Heuer is het nieuwste luxegoederenbedrijf dat bitcoin gaat accepteren. VROEG DEZE MAAND zei het horlogemerk van LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton dat haar klanten bij het afrekenen in een van de 12 cryptocurrencies, waaronder Bitcoin, Dogecoin en Ethereum, zouden kunnen betalen met behulp van een BitPay-platform dat beschikbaar werd gesteld.
Het iconische Italiaanse merk Gucci streeft naar de generatie van cryptocurrency. Het bedrijf zal eind deze maand cryptobetalingen accepteren in geselecteerde Amerikaanse winkels. Deze zomer is het van plan het experiment uit te rollen naar al zijn direct geëxploiteerde Noord-Amerikaanse winkels. De acceptatie door een groot luxemerk is een belangrijke bevestiging van cryptocurrency.
Het Franse modehuis Balenciaga winkels in de Verenigde Staten om vanaf juni 2022 betalingen in Bitcoin en Ethereum te accepteren.
Balenciaga heeft nog geen cryptocurrency-betalingspartner gekozen en is van plan om in de nabije toekomst extra cryptocurrencies toe te voegen.
De mode-industrie omarmt cryptobetalingen.
Veel bedrijven, met name de mode-industrie, hebben ontdekt dat cryptocurrencies een must-have zijn. Begin deze maand was Balenciaga een prominent crypto-vriendelijk luxe modelabel geworden door NFT's toe te passen en nu crypto-betalingen mogelijk te maken.
De geselecteerde winkels van Balenciaga in de VS gaan cryptobetalingen accepteren
Het meest avant-garde couturehuis, vooral beroemd in de afgelopen jaren vanwege zijn ongebruikelijke en schandalige line-ups, zal beginnen met het accepteren van cryptocurrency-betalingen, met name in Bitcoin en Ethereum. De vlaggenschipwinkels van Balenciaga in Los Angeles en New York en online op de website van het merk accepteren crypto.
Het Franse gigantische modehuis heeft aangekondigd dat het de "Cristóbal Balenciaga" zal uitbrengen. De Cristobal Balenciaga: To the Moon” NFT-collectie gaat live op Crypto.com NFT. Het werd geïnspireerd door Lorenzo Riva's meer dan 8.000 schetsen gemaakt door Cristobal Balenciaga tijdens de couture-beweging.
Eigenaren van de NFT-collectie kunnen Balenciaga-uitrusting, hoogwaardige designercadeaubonnen en zelfs de 70 jaar oude schetsen van Cristóbal krijgen. Bovendien komen alle NFT-bezitters in aanmerking voor een plaats op de witte lijst voor toekomstige "Lorenzo Riva X Cristóbal Balenciaga" NFT-drops.
Volgens Morgan Stanley zouden in 2030 luxe merk NFT's 56 miljard dollar waard kunnen zijn. Dit verklaart waarom grote bedrijven geïnteresseerd zijn in NFT's en waarom beroemde individuen op de trend zijn gesprongen.
Het is niet duidelijk of deze handelwijze werd ingegeven door de beslissing om zijn meest recente modecollectie op de beursvloer van de NYSE te hebben. Een uitnodiging van het bedrijf werd vervalst met valse bankrolls. Balenciaga ziet crypto als een middel om nieuwe wegen in te slaan in de mode, en is van plan het daarvoor te gebruiken. Balenciaga is op het gebied van innovatie toegetreden tot de rangen van andere pro-cryptobedrijven.
Het Franse luxemerk Balenciaga zei dat het cryptocurrency-betalingen zoals Bitcoin en Ethereum in de Verenigde Staten zal accepteren. Eerder zijn Gucci en TAG Heuer dit jaar ook begonnen met het accepteren van cryptocurrencies als betaalmiddel. https://t.co/uSpno3Nepp
— Wu Blockchain (@WuBlockchain) 23 mei 2022
De onduidelijkheid blijft; het is echter duidelijk dat Balenciaga crypto in zijn langetermijnplannen in overweging neemt en dat zelfs de recorddaling in BTC-noteringen hen niet heeft gedwongen dit concept op te geven.
Het lijkt erop dat het merk de juiste beslissing heeft genomen. Het wachtte tot luxe bedrijfsleiders en concurrenten in de sector cryptocurrency begonnen te integreren in hun bedrijven. Bovendien lieten deze organisaties aan de hand van voorbeelden zien wat nu werkt, wat verbeterd moet worden en wat helemaal niet de moeite waard is om te gebruiken. Vooral het laatste punt lijkt van toepassing te zijn op de hack van vandaag. In de aanloop naar zijn samenwerking met Louis Vuitton werd het beroemde Twitter-account van Beeple gehackt. Rondom hackers maakten er $ 440.000 van af.
Volgens CEO Cédric Charbit zullen enkele Balenciaga-winkels in de Verenigde Staten vanaf juni bitcoin (BTC) en ether (ETH) betalingen accepteren. Hij vertelde de Wall Street Journal dat de recente substantiële uitverkoop van crypto-activa - TerraUSD (UST) en Terra (LUNA) - geen invloed had op zijn langetermijnplan.
De crypto-industrie ontmoet de mode-industrie
De creatief directeur van Balenciaga, Demna Gvasalia, kondigde op Instagram aan dat het merk ook cryptocurrencies zou gebruiken voor website-aankopen. Gezien de daling van hun waarde in de afgelopen tien dagen, zou je kunnen stellen dat de timing slecht was. In de afgelopen twee weken werd $ 1 biljoen van de markt gewist als gevolg van marktinstabiliteit.
De bezorgdheid over de volatiliteit van cryptocurrencies is de afgelopen weken toegenomen, aangezien beleggers zorgvuldig wachten om hun verliezen te minimaliseren. Interessant is dat Balenciaga niet wordt gefaseerd door de onvoorspelbaarheid van de cryptocurrency-markt. In een verklaring zei het bedrijf dat schommelingen in valutawaarde niets nieuws zijn en dat ze op de lange termijn nadenken over crypto.
De keuze om cryptocurrency-betalingen te accepteren laat zien hoe luxe modebedrijven een jongere bevolking aantrekken door in te spelen op de huidige trends. Het grootste deel van het klantenbestand van Off-White bestaat bijvoorbeeld uit generatie Y (of "Millennials") - degenen die zijn geboren tussen 1981 en 1996. Ze zijn ook belangrijke gebruikers van cryptocurrency.
Off-White, een luxe modelijn, begon bitcoin-betalingen te accepteren in zijn flagshipstores in Parijs, Milaan en Londen. Off-White genereerde vorig jaar naar schatting $ 7 miljard aan inkomsten. Het zei dat het nu Bitcoin, ether, binance-munt, XRP, Tether en Circle's USDC zal accepteren in de handel voor kleding en kleding.
Balenciaga en andere modehuizen, zoals Gucci, hebben metaverse en web3-ruimte-innovatieteams die werken aan innovatieve manieren om de technologie te gebruiken. Balenciaga maakte in december 2021 bekend een metaverse business unit op te richten.
Charbit beschouwt de metaverse als een natie en ziet het als een zakelijke kans met een duidelijk winst-en-verliesdoel. Op het non-fungible token (NFT)-front verschijnt elke week een ander merk dat zijn betrokkenheid bij het maken van NFT's aankondigt, waaronder Givenchy, JW Anderson, Dolce & Gabbana, Gucci en Adidas.
Tag Heuer is het nieuwste luxegoederenbedrijf dat bitcoin gaat accepteren. VROEG DEZE MAAND zei het horlogemerk van LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton dat haar klanten bij het afrekenen in een van de 12 cryptocurrencies, waaronder Bitcoin, Dogecoin en Ethereum, zouden kunnen betalen met behulp van een BitPay-platform dat beschikbaar werd gesteld.
Het iconische Italiaanse merk Gucci streeft naar de generatie van cryptocurrency. Het bedrijf zal eind deze maand cryptobetalingen accepteren in geselecteerde Amerikaanse winkels. Deze zomer is het van plan het experiment uit te rollen naar al zijn direct geëxploiteerde Noord-Amerikaanse winkels. De acceptatie door een groot luxemerk is een belangrijke bevestiging van cryptocurrency.